VAD TITTAR JAG PÅ?!

 
Dom enda svenska serierna som jag tittar på är kriminalare-ish... Tycker faktiskt det är något som Sverige verkligen är duktiga på vilket även visar sig internationellt. Gåsmamman är en favorit här som hela familjen tittar på och nu håller vi alla tummar på att en tredje säsong ska bli av : ) 
 
 
Okej, Greys Anatomy. Det är helt klart den här som toppar min "bästa serier lista". Jag har älskat alla 12 säsongerna men nu i den 13:de säsongen tycker jag det börjar bli lite mycket och det känns verkligen att allting går om och om igen. Men trots detta så är det en serie som jag absolut inte kan släppa. 
 
 
 
Här ligger jag lite efter... Har precis börjat kolla på Sex and the City och den är enligt mig bara allmänt härlig och som man kan ha på när man gör annat och bara skratta med. Så enkel men ändå så bra! 
 
 
SKAM!! Behöver jag ens ha med den?!  Just nu toppar den väl alla listor världen över - haha! Men den är ju så bra och säsong två är helt klart favoriten. Den blir helt klart att titta om. Skulle det, mot förmodan vara så att ni inte har sett den så klicka in er på SVT play DIRKET! Jag lovar, ni kommer inte bli besvikna : )