HÖSTPLANER

 
För mig ser ju den här hösten lite (eller ganska mycket) annorlunda ut om man jämför med vad jag tidigare gjort efter somrarna. Innan har det varit så enkelt att bara gå tillbaka till skolan men nu ska man helt plötsligt börja ta massa beslut och komma fram till vad man ska göra med sitt liv. Jag sökte in till olika högskolor men det var mest för att se hur det fungarar och eftersom jag inte vet vad jag vill göra så valde jag att tacka nej vilket känns jätte skönt. 
 
Så vad händer nu då?! Jo, till en början ska jag fortsätta på posten och sen hoppas jag på att kunna resa lite. Jag vill bland annat åka på weekendresor i Europa men även göra någon längre resa där man reser runt till olika länder under några veckorstid. Däremot är inget bestämt ännu men det finns allt lite planer som ligger och gror och förhoppningsvis blir det verkligenhet av någon av dom till hösten : ) 
Publicerat i Vardag