FAVORIT I REPRIS

 
Har ni läst den/dom? Om ja, vad tycker ni? Själv är jag i princip besatt av alla tre och nu lagom till att filmen kommer på bio så passar jag på att läsa om den första! 
 
Förutom att läsa och kolla på en massa serier denna helg så har jag varit i Ängelholm och tävlat (i badminton) och jag slutade på en tredje plats. Nu laddar jag upp för en ny vecka med halkkörning på tisdag, fy tusan vad nervös jag är...
Publicerat i Vardag
#1 / / Malin Lindgren:

Alltså, jag ÄLSKAR, verkligen älskar FSOG trilogin, läst den ett x antal gånger, riktigt bra serie! Precis som du längtar jag tills filmen kommer ut, kommer ihåg när jag satte ner räkningen, 400 dagar kvar och nu är det inte ens 30, sjukt..
Läser den första boken på engelska nu faktiskt då jag var tvungen att slänga den första boken när vi var i Grekland i somras och råkade ut för vägglöss, det gjorde ont i hjärtat på mig </3

#2 / / Anna Saarela:

Gud, älskar dem! Sträckläste alla böcker på typ en vecka, helt sjukt. Om man ändå hade en C i sitt liv, skämt å sido, är dock inte alls taggad för filmen. De har enligt mig valt helt fel skådespelare vilket är synd, kommer ändå se dem såklart haha!

Svar: jag får hålla med om skådespelarna :/
Paulina Hansson