GÖTEBORG OCH FÖDELSEDAGSFIRANDE

 
 
 
I går åkte vi till Göteborg för att fira lite födelsedagar då Erik fyllde år igår och Frida, Jakob och pappa har fyllt eller fyller år. Det blev även en tur till Liseberg (igen för min del) och vi gick inte helt lottlösa därifrån som ni ser på första bilden :D 
 
Som ni kanske förövrigt har sett så lyser min frånvaro här på bloggen och det beror på att jag verkligen har fått bloggtorka... Jag har ingen aning om vad jag ska blogga om, så jag frågar er! Vad vill ni läsa om här? Jag behöver verkligen alla idéer jag kan få så släng in en kommentar om vad ni vill läsa om! :) 
 
Publicerat i Vardag
#1 / / Anonym:

åå vad mysigt

#2 / / Anonym:

Du kan skriva om julklappar, dina åsikter om saker och ting, om din familj eller något som du kommer på på någon tråkig lektion i skolan
:)

#3 / / Anonym:

Du kan ju alltid visa dagens outfit, visa dina favoritkläder och ditt rum :)