FEM OM MIG DEL TVÅ

 
Jag är ingen person om gillar förändringar. Iallafall inte större förändringar. Innan studenten funderade jag mycket på hur det skulle bli att inte komma tillbaka till skolan då det skrämde mig lite men det har gått väldigt bra hittills och jag saknar det inte så mycket - ännu...
 
Tror aldrig att jag nämt detta om ni inte listat ut det på mina självporträtt. Jag är 186 cm lång och är (i de flesta fall) glad över varendra centimeter även om det kan vara jobbigt när man köper jeans eller byxor överlagsett - gahh! 
 
Jag tycker det är jätte härligt att träna men har ingen motivation. Nu har jag däremot köpt mig ett träningskort som varar ett halvår och jag börjar få in rutiner så nu kör vi! 
 
Lakrits är något av det godaste som finns, iallafall när det kommer till sötsaker! Om jag bara hade fått välja en godissort att äta i resten av mitt liv så hade jag helt klart valt det : ) 
 
Jag älskar födelsedagar! Självklart min egen mest då jag gillar uppmärksamheten - hehe... men även andras. Man uppskattar allt så mycket vid födelsedagar och likaså vid jul som trots allt slår födelsedagarna och är den bästa tiden på hela året! 
Publicerat i Vardag