MITT 2015 - DEL TRE

Ännu en månad med sommarvärme och på grund av bild brist och även händelsebist i mitt september så har jag inte många bilder att bjuda på därav ännu en bröllops bild 
 
 
Så kom oktober och bilderna gick från ljusa och somriga till oranga och höstiga och äntligen var det dags att åka till London med skolan. En helt underbart rolig resa med massa skratt, händelser och en massa god mat : ) 
 
 
 
November började bra på Gran Canaria med en massa sol och bad - det kunde inte ha varit bättre. Månaden följdes sedan av säsongens första snö som däremot inte varade så länge men det var i allafall mysigt så länge den varade. I slutet av månaden så kom min studentmössa och känslan att det snart är året då jag springer ut genom skolan en sista gång började närma sig! 
 
 
 Jaa... då var vi inne i den sista månaden och höjdpunkterna var att jag köpte ett vidvinkel objektiv, en mysig luciahelg hos mina kusiner, julafton och såklart nyår som kommer att bli helt underbar!
 
GOTT NYTT ÅR! 
Publicerat i Vardag
#1 / / Elin:

Jättefina bilder & blogg! Gott nytt år :)