MIN LÖRDAG

 
För ganska precis två månader sen lämnade jag in mitt fasta 55 mm objektiv på reparation då det inte kunde fokusera och då sa dom att det skulle ta ungefär tre veckor att laga... Sen dess har det hänt så mycket så jag har inte tänkt på det förrän den senaste veckan och igår (lördag) åkte vi in och kollade var det hade tagit vägen då jag varken fått prisförslag eller någon information om det. Det slutade med att dom inte heller visste vad som hade hänt med det men att dom ska ta reda på det på måndag. Så länge fick jag iallafall låna ett 50 mm objektiv då det oftast är det som sitter på kameran och som jag har saknat det! 
 
 
På eftermiddagen åkte jag och en kompis ut till havet och åt glass på en glasseria som ingen av oss varit på förut - inget speciellt förutom rånen som var hemmagjorda : ) 
 
 
Sen grillade vi gott och spelade kort långt in på kvällen! 
Publicerat i Vardag