HÖJDPUNKTER 2016 DEL TVÅ

 
 
 
Bara två dagar efter studenten åkte jag och två kompisar till sydligare bredd grader för att bara ta det lugnt i fem dagar innan sommarens jobb började. En helt perfekt resa med sol, bad, minigolf och toppen sällskap! 
 
 
 
I juli var det SummerOn i Båstad. På fredagen åt vi middag på Sand och sen blev det utgång. Medan vi på lördagen började klockan två och sprang sen mellan festivalen och platsen vi hade förfest på hela dagen. När artisterna tillslut spelat färdigt på natten kände vi oss klara och var redo att åka hem igen efter en dags fest. Föredrar det framför att festa på natten för det blir så mycket roligare när man känner sig pigg hela tiden - haha! 
 
 
Den här helgen glömmer jag inte i första taget, ledig, 30 grader varmt och hängde hemma vid poolen hela lördagen och söndagen - så här vill vi att sommaren 2017 ska bli! 
 
 
 
Efter att ha jobbat hela sommaren bokade jag och en kompis en weekend till London i början av september. Vi hade riktigt fint väder och hann med en hel del. Framför allt att äta och självklart shoppa : ) Höjpunkterna var Peggy Porchen - bästa cupcakesen och Shake Shack med dom absolut godaste hamburgarna! 
 
 
 
 
 
 
Bästa resan på hela 2016 var definitivt min resa till Fanny och USA! Vi gjorde så mycket och hade så kul. Las Vegas och San Fransisco, så olika men wow vilka städer. Båda två är städer som jag vill besöka igen för att inte tala om Grand Canyon! Det var så svårt att ta in hur fint det var när man väl var där men bilderna säger ju allt : ) 
 
 
Sist men inte minst, mormor och morfars guldbröllopsdag i Tyskland. En mysig weekend med släkten med massa gott! 
 
Ja, det var mitt 2016. Jag hoppas att 2017 blir minst lika bra, med fler nya platser att besöka, nya utmaningar att ta sig ann och en och annan överraskning! Men tills vidare GOTT NYTT ÅR PÅ ER! : ) 
Publicerat i Vardag