FROST

 
Foto, redigering och på bild: Jag 
Jag har tagit bilerna med mitt 50mm f/1.4 objektiv och med min fjärrutlösare som jag äntligen efter ett år har fått att fungera. Jag passade på att testa både objektivet och fjärrutlösaren i förmiddags innan skolan och det var riktigt kul, det var skönt att slippa springa fram och tillbaka till kameran hela tiden för att fotografera och objektivet är jag riktigt nöjd med! 
 
Som ni säkert har sett har jag ändrat designen på bloggen också, däremot lyckas jag inte byta header och bilderna som är i sidan, är det någon som vet hur man gör på det här temat så skriv!! Annars tycker jag att den var riktigt fin, vad tycker ni? 
 
 
#1 / / Michaela:

Kan man fokusera med fjärrutlösaren eller måste man fokusera före själv? :-)

Svar: Den fokuserar, den gör det när man trycker och då tar det någon sekund så då hinner man fjärrutlösaren också om man vill ;)
Paulina Hansson